Monday, February 28, 2022

Beskriv din grannskapsuppsats

Beskriv din grannskapsuppsats



Hela grannskapet är fantastiskt. Den stackars mannen lyder henne lugnt som ett tamt djur. Hon har en vass tunga och använder den mycket. Det är mycket trevligt och har många många faciliteter, beskriv din grannskapsuppsats. Jag älskar att umgås med dem hemma hos dem. Han är en man med goda vanor.





Nya Inlägg



Vi lever alla i ett samhälle och är alla bundna till ett grannskap. Grannskapet är väldigt viktigt och det har definitivt en inverkan på vad vi är och hur och var vi bor i. Om vi ​​inte är nöjda med att bo i en bra stadsdel, skulle vi inte kunna leva i fred. Jag bor också i en stor och underbar beskriv din grannskapsuppsats. Det är mycket trevligt och har många många faciliteter. Med en bra park i närheten, vilket gör den till huvudattraktionen, har vårt grannskap också många andra extra bonusar. Mataffären ligger i närheten vilket gör det enkelt för alla boende att göra ett omgående köp, vi har buss beskriv din grannskapsuppsats nära, så att människor inte behöver resa länge för att få färdmedel.


Parken är det som gör den mycket vackrare eftersom den är välskött och gör den till en samlingsplats för alla mina grannar på kvällen för småprat och lek för barn, beskriv din grannskapsuppsats. Det är bra luft och vi njuter av kvällarna medan vi är i den här parken. Men, precis som alla kvarter, bland de goda människorna som gör det livligt och fantastiskt, skulle det finnas några udda som skulle förstöra hela det roliga, beskriv din grannskapsuppsats. Vissa människor i vårt grannskap är väldigt slarviga och ovårdade. De skulle bara skräpa ner platser och slänga sina sopor precis så där utanför. Detta är verkligen besvärligt och orsakar mycket svårigheter för de andra i grannskapet. De beter sig också illa och har blivit varnade flera gånger.


Sådana människor förstör nöjet och enheten i ett samhälle och gör det till en olägenhet för alla som omger dem. Förutom den sortens negativa människor är vårt grannskap lugnt och alla andra lever i harmoni. I händelse av någon form av nödsituation för någon invånare, skulle vi alla hjälpa varandra vid behov. Jag har många vänner i mitt kvarter och vi tycker alla om att spela på kvällarna. Vi har firande för alla tillfällen och festivaler och detta gör det mycket roligare och roligare för oss alla i grannskapet. Jag gillar mitt grannskap och skulle vilja göra förändringar i de negativa aspekterna som rör oss i grannskapet.





självbiografiska berättande essäämnen



Han talar ljuvt och mjukt till andra. Han är förtjust i att prata med minderåriga barn i Mohalla. Hans beteende mot andra är ganska anständigt. Han gillar renlighet väldigt mycket. Hans kläder är alltid snygga och välpressade. Han är ärlig och uppriktig i sina handlingar. Han är vänlig mot alla andra i vårt grannskap. Han är upptagen med sitt arbete från morgon till kväll. Det finns några dåliga vanor som alla har, ibland spelar han kort med sina vänner. Han gillar att se varje film på talkies, spenderar mycket på film. Han röker väldigt mycket. Trots vissa dåliga vanor gillar jag Nitin Gupta väldigt mycket.


Alla i vår granne har en rimlig åsikt om honom. Eleverna respekterar honom. Hans kollegor älskar honom. Folk tror att han är en framgångsrik man. Enligt mig är han en god granne. Jag är noga med att hålla god kontakt med mina grannar. Om alla individer och alla nationer antar denna princip kommer världen att bli ett paradis. Jag råkar bo i en väldigt anständig del av staden. Vår granne är Shri Mohal Lal, en föreläsare på ett college. Han har en ganska stor familj. Han fyller femtio i år. Hans enda intresse i livet är hans arbete på college. Han är av nykter utseende, anständigt klädd, mycket väluppfostrad och så älskvärd att varje person gillar att vara på vänskaplig fot med honom. Hans erfarenheter i livet är varierande.


Han har intressanta berättelser om sitt liv att berätta. Hans son, Rajnish, är collegestudent. Han är mer intresserad av sociala aktiviteter än sina böcker. Hans pappa gillar dock inte hans sätt. Polisen ockuperar huset på andra sidan vårt. Han har en viktig position i vår Mohalla. Det är på grund av honom som våra liv och egendom är trygga och trygga. När han är ledig kommer han ibland hem till oss för att diskutera saker i allmänhet med min pappa. Han är mycket effektiv i sitt arbete. Huset på baksidan tillhör en intendent i ett regeringskansli. Han är ganska effektiv i sitt arbete. Han känner sig ganska glad när han är borta från hemmet. Hans fru har ett aggressivt temperament. Hon har en vass tunga och använder den mycket. Den stackars mannen lyder henne lugnt som ett tamt djur.


Han kommer ibland att sopa rummen, fylla kannorna med vatten och till och med rengöra de smutsiga redskapen. RELATERAT Gatubråk i mitt grannskap. Mitt hjärta går ut till den stackars personen, en hönsplockad make. Jag älskar hela mättnaden här. Mitt namn är Satish och jag bor i ett samhälle här i Mumbai. Det finns en stor parkeringsplats under huvudbyggnaden och några andra byggnader omger hela samhället. Men vi har en stor trädgård och pool på gräsmattan. Jag älskar att spendera min tid i trädgården. Utanför är också riktigt intressant.


Det finns ingen trafik, eftersom huvudvägen är tillräckligt långt från vårt samhälle. De andra människorna som bor i det här samhället är riktigt bra och vänliga. När vi kom hit för första gången tog de emot oss med hjärtligt hjärta. Jag har så många vänner här också. Och mina föräldrar fick också några vänner. Jag heter Virat och bor i en by i Bihar, Indien. Jag älskar saker runt omkring mig. Idag ska jag skriva om dem. Jag bor i en riktigt lugn by med bra människor. Min pappa är skollärare och min mamma är hemmafru. De båda är vänliga med människorna i vårt samhälle. Jag har så många vänner här. Det här är min födelseplats och hela min familj bor här i decennier. Vår by ligger nära en liten kuperad flod som jag älskar mest.

No comments:

Post a Comment